كاشت ابرو، هديه اي براي زيبايي صورت

۷ بازديد

با كاشت ابرو، زيبايي را به صورت خود هديه دهيدبا كاشت ابرو، زيبايي را به صورت خود هديه دهيد ابروها، به عنوان يكي از اصلي‌ترين اجزاي صورت، نقش بسيار زيادي بر ميزان زيبايي چهره هر شخص دارند. اما مزيت داشتن ابرويي زيبا، پرپشت و خوش حالت تنها محدود به زيباتر كردن چهره فرد نيست بلكه بسياري از موارد رفتاري فرد، به فرم ابروهايش وابسته است.

ابروها كه در واقع به عنوان محافظ و زيبايي چشم و چهره از آن‌ها ياد مي‌شود به طور چشم گيري، حالات چهره و واكنش‌هاي هر شخص نسبت به اتفاقات در جريان را مديريت مي‌كنند. همچون موي سر و مژه‌ها، احتمال ريزش ابروها نيز چيز دور از ذهني نبوده و بسياري از افراد در روند زندگي خود اين مشكل ناراحت كننده و نامطلوب را تجربه مي‌كنند.


روش كاشت ابرو يكي از جديدترين روش‌هايي است كه كلينييك‌هاي زيبايي جهت جبران جاي خالي ابروهاي از دست رفته و باز گرداندن شور جواني به چهره استفاده مي‌كنند. تا پيش از ابداع روش كاشت ابرو توسط متخصصين زيبايي مردم روش‌هايي مثل تاتو را براي جبران جاي خالي ابروهاي خود بر مي‌گزيدند. اما تاتو مشكلات مختلفي را با خود به همراه داشت و بسياري از بانوان يا آقايان ترجيح مي‌دادند با ابروهاي نامنظم، خالي، كوتاه و .... سر كنند اما تن به انجام روش پرخطر و مصنوعي تاتوي ابرو ندهند.


ممكن است با توجه به جديد بودن روش‌هاي كاشت ابرو، با ابهام چيستي كاشت ابرو، مزايايي كه دارد، روش‌هاي انجامش و .... روبرو شويد. در ادامه با ما همراه باشيد تا با بررسي هر يك از موارد فوق، روند تصميم گيري و انتخاب كاشت ابرو به عنوان روش حل كننده‌ي مشكل‌تان را به ميزان قابل توجه‌اي برايتان تسهيل كنيم:


كاشت ابرو چيست؟
در دنياي امروز، با پيشرفت چشم‌گير علم در هر لحظه تقريباً همه‌ي مشكلات موجود به گونه‌اي حل مي‌شوند. كاشت ابرو نيز يكي از همين خدمات نوين است كه براي مقابله با احساسات منفي و نارضايتي افراد نسبت به حالت ابروهايشان ابداع شده است. كاشت ابرو در درجه‌ي اول براي بازيابي موهاي ضعيف شده و تقريباً در حال ريزش كاربرد دارد.

ريزش ابرو بخش عمده‌اي از جذابيت چهره را نيز با خود از بين مي‌برد و اين مسئله را مي‌توان به داشتن ابروهاي بدحالت يا دفرمه شده نيز تعميم داد.


در روند كاشت موهاي ابرو كه مي‌بايست تنها توسط پزشك متخصص انجام شود در يك روند تقريبا بي درد، در مرحله‌ي آغازين، ابتدا گرافت‌هاي مو از بخشي كه به عنوان بانك مو در نظر گرفته شده است استخراج مي‌شوند و سپس طي فرايندهاي پيچيده و تخصصي به ناحيه‌ي ابرو انتقال داده مي‌شوند و در مدل مدنظر بيمار جاي گذاري خواهند شد.

پروسه‌ي كاشت ابرو اگر چه بسيار ساده به نظر مي‌رسد اما لازم به ذكر است كه گرافت‌هاي موي منتقل شده به قسمت فوقاني صورت، طي فرايند تقريباً طولاني مدت چند ماهه رشد مي‌كنند و نمي‌توان انتظار داشت بلافاصله پس از شروع روند درمان، مشكل كم پشتي ابروها به طور كامل از بين برود.


همان‌طور كه مي‌بينيد پروسه‌ي كاشت ابرو شباهت بسيار زيادي با كاشت موهاي سر دارد چرا كه در هر دوعمل، پزشك متخصص ابتدا با انجام آزمايشات و ... سعي در بررسي شَماي كلي كار و سلامتي فرد داشته و در نهايت در پي هدفي مشترك يعني رويش مجدد موها به گونه‌اي كه كاملاً طبيعي جلوه كند، خواهد بود. البته كه گفتني است به علت ظرافت بيشتري كه در روند كاري كاشت ابرو وجود دارد پزشك فرايند كاري حساس‌تري را تجربه خواهد كرد.


لزوم مراجعه به متخصص

كاشت ابرو همچون همه‌ي كارهاي درماني و زيبايي ديگر مي‌بايست تنها به دست يك‌پ زشك متخصص و در كلينيكي كاملاً تخصصي انجام بگيرد چرا كه اين عمل به صورت مستقيم با دو موضوع مهم زيبايي چهره و سلامتي بيمار در ارتباط است. انجام عمل كاشت ابرو توسط غيرمتخصصين، مخاطرات متعددي را با خود به همراه خواهد داشت.

به طور مثال در فرايند كاشت ابرو، بيمار و پزشك هر دو به دنبال بهبود بخشيدن زيبايي يا تكميل فاكترهاي جذابيت يك صورت هستند؛ حال اگر ابروها به حالت نامناسبي كاشت شوند ممكن است چهره را اخمو، خموده، غمگين، خشن و .... نشان دهند. ابروهايي كه پس از كاشت بر روي صورت پديدار مي‌شوند دقيقاً مشابه ابروهاي واقعي فرد و حتي در مواقعي بهتر و پر پشت‌تر از ابروهاي اصلي وي هستند.


عدم رشد دائمي ابروها براي هميشه، بروز عفونت، خونريزي، آسيب به عصب‌هاي چشمي و صورت، ملتهب شدن محيط كاشت، درد مزمن و .... را مي‌توان از ديگر خطرات كاشت ابرو توسط افراد ناشي و غيرمتخصص دانست.


انواع روش‌هاي كاشت ابرو


هر فرايند درماني و غيردرماني ابتدا تنها به يك روش صورت مي‌گيرد اما پس از گذشت مدتي محققين مي‌كوشند با ايجاد تغييراتي در آن فرايند و كشف روش‌هاي جديدتر، ميزان كارآيي را افزايش و ميزان خطرات و عوارض جانبي انجام آن عمل را كاهش دهند. كاشت ابرو نيز از اين قاعده مستثني نبوده و به روش‌هاي متفاوتي صورت مي‌گيرد.

روش‌هاي انجام كاشت ابرو عبارتند از SUT، روش FUE، كاشت به سبك FUT كه البته اين گستردگي روش‌ها به معني بد بودن ديگري نبوده و تنها به اين علت پزشك‌ براي هر شخص ممكن است روشي متفاوت اتخاذ كند كه در روند آزمايش‌ها تشخيص داده باشد بدن داوطلب، پاسخ مثبت بيشتري به روش مذكور خواهد داد.


اگر بخواهيم روش SUT را با FUT و FUE مقايسه كنيم، بايد بگوييم كه روش هاي قديمي به چندين جلسه و زمان طولاني براي برداشت و كاشت مو نياز داشت كه باعث خسته شدن بيمار ميشد؛ اما روش SUT در مدت زمان كوتاه و با كمك دستگاه ها كاشت مو را انجام ميدهد. علاوه بر آن، متد نوين SUT هيچ درد و خون ريزي ندارد و در محل اهدا  كننده و ابرو هيچ زخمي ايجاد نمي شود.
 
مراقبت‌هاي پس از كاشت ابرو


منع مصرف دو روزه‌ي الكل و دخانياتممنوعيت دو هفته‌اي شنا پس از كاشت ابروقرار نگرفتن در معرض نور مستقيم خورشيد به مدت حداقل يك ماهانجام ندادن كارهاي سنگين تا حداقل دو روز پس از عملدست نزدن، مالش ندادن و ... ابروها تا پايان رشد كامل و تثبيتپرهيز از فعاليت‌هاي جسمي سنگين و .....ريزش و كم پشت شدن ابرو ممكن است براي هر شخصي پيش بيايد. پس چنان چه شما هم از جمله افرادي هستيد كه به دنبال يافتن مكاني معتبر براي انجام عمل كاشت ابرو هستيد كلينيك تخصصي زيبايي النا مي‌تواند انتخاب خوبي برايتان باشد.


كلينيك ليزر و پوست و موي النا (https://elenaclinic.com) با اتكا به دانش بهترين متخصصين موجود در زمينه‌هاي مختلف عمل‌هاي زيبايي و به پشتوانه هزاران عمل موفق، امكان ارائه همه‌ي انواع خدمات زيبايي از جمله كاشت ابرو، ليزر موهاي زائد و اسكارهاي روي بدن، كاشت مو، جوان سازي پوست، عمل بيني و .... را براي مراجعين خود فراهم آورده است. بهره‌گيري از مدرن‌ترين ابزارها و به روزترين روش‌ها در كنار دانش بالاي متخصصين حاضر در اين مجموعه موجب شده تا بهترين نتايج ممكن براي بيماران و مراجعين كلينيك النا رقم بخورد.

منبع : https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1093221-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.